Výrobci a dodavatelé

Společnost M+H, Míča a Harašta, s.r.o. - přírodní kosmetika Saloos naturcosmetics
Společnost M+H, Míča a Harašta, s.r.o., kterou reprezentuje přírodní kosmetika značky Saloos naturcosmetics (nová tvář loga Salus) se nejdříve prezentovala čistými stoprocentními esenciálními oleji pro aromaterapii. U spotřebitelů byly natolik úspěšné, že rozšířili sortiment o rostlinné oleje lisované za studena, které se mohou používat samostatně (na tělo i vnitřně) nebo mohou tvořit spolu s esenciálními oleji základ masážních směsí. Dále pokračovali vytvořením řady tělových a masážních olejů, které se již nemusí dále ředit nebo upravovat. Jejich výrobky si v krátké době získaly velkou oblibu – upřednostňují je profesionální maséři vrcholových sportovců, používají se v rehabilitačních centrech, lázeňských zařízeních, regeneračních studiích, mateřských centrech a domácí praxi.
Rostoucí zájem o vzácné, ale mnohdy cenově nedostupné esenciální oleje (růže, jasmín, neroli,...), je přivedl na myšlenku vytvoření nové řady hotových výrobků pro péči o pleť obličeje, krku a dekoltu – regeneračních obličejových olejů. Vznikla řada jedinečných, mimořádně účinných přípravků pro péči o všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější a nejnáročnější. Následovaly květinové pleťové vody, kvalitou rovněž naprosto odlišné od běžných pleťových vod a tonik dosud známých na našem trhu. Nejde o produkt vzniklý smícháním destilované vody, lihu a nepatrného množství esenciálního oleje se spoustou syntetických látek, ale o čistý vodní destilát z rostlin, získaný při výrobě esenciálních olejů. Dalším produktem v řadě kosmetiky byly hydrofilní odličovací oleje. Spolu s květinovými pleťovými vodami a regeneračními obličejovými oleji tvoří unikátní kompletní program péče „Tři kroky ke kráse“. Poté již byl jek krůček ke „koupelnové“ kosmetice.
Během tohoto času zdokonalovali i své výrobní prostory a mohou dnes říci, že pracují v jednom z nejmodernějších provozů, který získal v roce 2003 certifikát jakosti ISO 9001.
Novinkou v sortimentu jsou BIO oleje, lisované za studena z rostlin pěstovaných podle norem ekologického zemědělství. Díky respektování přirozených koloběhů jsou rostliny vysoce hodnotné a kvalitní.
Společně s novou tváří loga Saloos naturcosmetics představují novinku v podobě unikátního přípravku v péči o pleť Bio Karité 100% bambucké máslo, který je čistě přírodním produktem v bio kvalitě.
Salus a Saloos


Aromaterapie v podání olejů SALUS české firmy M+H, s.r.o. jsou výjimečné vůně, které Vás pozvou do říše rostlin. Účinky těchto olejů blahodárně působí na jak na tělo, tak i na duši.
Produkty SALUS jsou harmonickou a účinnou kombinací olejů lisovaných za studena a esenciálních olejů, v mnoha případech velmi vzácných a exkluzivních. Jsou vyráběny z rostlin sklízených a zpracovávaných v oblastech s bohatou pěstitelskou tradicí, jsou podrobovány přísným rozborům.
Pod obchodní značkou SALOOS začala nyní společnost M+H dodávat na trh přírodní tělové a pleťové balzámy v BIO kvalitě a postupně pod tuto značku přechází i ostatní sortiment značky SALUS.

Podklady pro tuto prezentaci poskytla společnost M+H, Míča a Harašta, s.r.o.

Eoné kosmetika s.r.o. - výrobce přírodní kosmetiky
Eoné kosmetika je malá česká rodinná firma, která se zabývá ruční výrobou celostní přírodní kosmetiky. Jejich cílem je navrátit péči o tělo do rukou přírody a tím pomoci harmonizovat člověka jako celek. Kosmetiku vyrábějí z nejlepších rostlinných olejů, většinou lisovaných za studena a v BIO kvalitě, z bylin, které pěstují a sbírají v čistém prostředí Českého Švýcarska, z nejlepších a nejkvalitnějších esenciálních olejů a dalších surovin, které pečlivě vybírají a nakupují po celém světě. Při výrobě používají léčivou energii drahých kamenů, světla, fází měsíce a pí-technologie. Ve svých výrobcích neustále zvyšují podíl BIO surovin. Výroba kosmetiky probíhá ve velmi malých množstvích, vždy na základě objednávek. Eoné je zárukou čerstvosti, čistoty a vysoké kvality přípravků. Při výrobě nepoužívají žádné ropné látky, syntetické parfemace, barviva, tenzidy, alkohol. Výrobky nejsou testovány na zvířatech. Kosmetika je nekonzervována s vyjímkou velmi malého množství jemných stabilizačních látek v gelech. V současné době probíhá certifikace kosmetiky Eoné jako přírodní, BIO. Pro své složení je kosmetika Eoné vhodná i jako protialergická kosmetika. Eoné je vhodnou kosmetikou i pro ty, kteří mají rádi přírodu, chrání ji, chtějí používat její léčivou sílu a preferují jednoduchou čistotu. Základní ingrediencí kosmetiky je Láska. Předávejte ji dál něžným dotykem.

Společnost Goldim - výrobce kojeneckých a dětských granulovaných čajů, dětské snídaně
Společnost Goldim byla založena v roce 1992 jako ryze česká firma. Zrození společnosti inicioval nápad realizovat nové vlastní vývojové aktivity v oblasti zdravé výživy a speciálních dietních výrobků. Díky cílevědomé práci získala společnost Goldim dobrou pozici na trhu a vybudovala vlastní moderní výrobní závod splňující veškeré náročné požadavky kladené na výrobu speciálních potravin. V roce 2002 zavedli systém výroby zajišťující hygienickou bezpečnost potravin a v následujícím roce byli certifikování systémem HACCP a systémem řízení jakosti ISO 9001:2001.
V sortimentu naleznete:
kojenecké a dětské granulované čaje, dětské snídaně
BIO potraviny
- iontové nápoje pro zhoršené pracovní podmínky (horké provozy), při sportovní zátěži
- iontové nápoje účinné při dehydrataci
- ORS – rehydratační nápoje pro kojence, děti i dospělé při průjmu, horečce atd.
- probiotické a prebiotické nápoje, tablety, tobolky
- doplňky stravy pro nejrůznější indikace (posílení zraku, činnosti mozku, jater, úpravu trávení, proti pocení, posílení energie, zmírnění urologických obtíží …)
- extrudované instantní poloprodukty
Společnost Goldim zapojuje do charitativních projektů. Prostřednictvím nadace Člověk v tísni přispívali k zajištění výživy dětí a nemocných během války v Jugoslávii. V České republice sponzorují svými výrobky 10 vybraných kojeneckých a dětských ústavů. Česká polní nemocnice si pro svoji humanitární misi po zemětřesení v Pákistánu vyžádala jejich rehydratační směsi pro kojence, starší děti i dospělé. Spolupracují také se Svazem diabetiků ČR. Jejich potraviny se dostaly na horký africký kontinent (výprava Českého rozhlasu za černými čápy), ale i za polární kruh s českými polárníky.
Podklady pro tuto prezentaci poskytla společnost Goldim, s.r.o.

Společnost Mediate s.r.o. - výrobce čajů Apotheke-Tea
Společnost Mediate s.r.o. je ryze českou společností zabývající
se zpracováním bylin, výrobou čajů, vitamínů
a kosmetiky.
Zpracovávané byliny pocházejí
především z České nebo Slovenské republiky.
Při jejich nákupu a zpracování je vysoce
hlídána jakost a doložitelnost původu bylin.
Především je prověřována čistota oblastí a
půd, způsob sběru a sušení sběrových drog. Sadba
osiva, ošetření bylin a jejich sušení je
kontrolováno u drog pěstovaných. Vykoupená
droga je rozdělena do šarží, ty jsou rozborovány
v certifikovaných laboratořích a celý
pohyb suroviny je pečlivě monitorován systémem HACCP
(systém kritických bodů) od výkupu ke
spotřebiteli.
Novinkou na trhu je nová řada BIO
Selection, jež byla certifikována certifikační
společností ABCERT pro užití označení BIO.
Bio byliny jsou sklízeny a zpracovávány v
oblastech s bohatou pěstitelskou tradicí a podléhají
přísnému BIO dozoru certifikačních organizací,
které ke každé vypěstované bylině vydávají
certifikát o pravosti Bio surovin. Následně všechny
výrobní technologie a konečné výrobky
prochází jak důkladnou firemní kontrolou, tak
jsou dozorovány certifikačním orgánem
ABCERT.
Kontrolované Bio byliny jsou zárukou
výjimečné kvality a chuti. Každý sáček
s čajem je zkontrolován z hlediska kvality a kvantity a
pečlivě zabalen kvůli čerstvosti do hygienického přebalu,
který zajišťuje, že prospěšné látky
zůstanou nedotčeny.
Snahou společnosti Mediate s.r.o. je dodat
spotřebiteli výrobek dobré kvality a účinného
složení, který by přispěl ke snížení
nepříznivého vlivu stresu a zhoršeného
životního prostředí na lidský organismus a
napomáhal uvolnění a nastolení přirozené
životní rovnováhy.
Podklady pro tuto prezentaci poskytla společnost Mediate s.r.o.

Lavera - čistě přírodní BIO kosmetika
Kosmetiku Lavera vyrábí firma Laverana GmbH, která byla založena roku 1987 v Německu a nyní patří mezi čtyři nejvýznamnější výrobce přírodní kosmetiky na světě. Zakladatel firmy Thomas Haase, který sám vyvíjí všechny receptury, trpí od dětství neurodermitidou, a proto jsou všechny kosmetické výrobky tradičně zaměřeny na citlivou pleť. Lavera nabízí kompletní sortiment přírodní kosmetiky v BIO kvalitě, zahrnující péči o obličej, tělo, vlasy, zuby, ochranu proti slunci, ale i špičkovou dekorativní kosmetiku pro citlivou pleť.
Kosmetika Lavera je vyráběna podle přísných zásad jako kontrolovaná přírodní kosmetika - BDIH. Rostlinné suroviny pochází z kontrolovaného ekologického zemědělství a jsou certifikovány podle přísných směrnic pro biologické pěstování INAC / ECOCERT. Většina výrobků nese i logo Vegan Society, které garantuje, že výrobek neobsahuje žádné suroviny živočišného původu. Řada výrobků se také velmi dobře umísťuje v testech kritického časopisu ÖKO-TEST.
Záruka Lavery:
- rostlinné suroviny pochází z kontrolovaného ekologického zemědělství a jsou certifikovány podle přísných směrnic pro biologické pěstování INAC/ECOCERT
- výrobky neobsahují parafín, silikon, vazelínu ani jiné ropné produkty, které jsou pro lidský organismus cizí
- kosmetické přípravky lavera neobsahují žádné syntetické konzervanty, emulgátory, barviva a parfémy
- výrobky ani výchozí suroviny nejsou testovány na zvířatech, lavera také nepoužívá suroviny z mrtvých zvířat
- transparentní výrobní postupy a plná deklarace všech použitých surovin
- ekologie výroby a recyklovatelnost všech obalů

Logona -přírodní BIO kosmetika
...péče, kterou vaše pokožka potřebuje...
Společnost Logona-Kosmetik zahájila v Německu výrobu vlastních produktů v roce 1977. Od počátku byla dodržována přísná kvalitativní kritéria, která vytvořila základ všech receptur. Logona-Kosmetik trvale vyrábí všechny své výrobky podle farmaceutického standardu. Úplná nabídka dnes čítá přes 300 produktů každodenní péče o zdraví a krásu těla.
Dalšími značkami společnosti Logona-Kosmetik jsou také produkty značek Sante a Fitne.
Produkty Logona-Kosmetik firma vyrábí s ohledem na přírodní zdroje. Při jejich výrobě jsou používány výhradně přírodní suroviny jako rostlinné oleje, tuky, vosky, rostlinné výtažky a květové vody, éterické oleje a aroma z kontrolovaného biologického pěstování, stejně jako z biologického sběru ve vybraných lokalitách.
V3echnz výrobky Logona-Kosmetik mají ochcranou známku Kontrolovaná přírodní kosmetika - BDIH a ECOCERT.
FAIRTRADE - produkty "spravedlivého obchodu"
V našeb BIO obchodu prezentujeme také produkty FAIRTRADE v kvalitě BIO. Jedná se o produkty výrobců z rozvojových zemí, kterým se tímto způsobem sytém obchodu Fair trade snaží podat pomocnou ruku ke zlepšení jejich situace. Bližší informace o systému obchodu Fair trade se dozvíte na: www.fairtrade.cz
Výrobky Spravedlivého obchodu poznáte mimo jiné podle této známky Fairtrade (FLO)
FAIR TRADE garantuje zemědělcům v rozvojových zemích:
férovou cenu za vypěstované plodiny
zálohy za předem sjednanou produkci
dlouhodobé obchodní vztahy s odběrateli a přístup k úvěru
poradenství v oblasti výrobních postupů a marketingu
tzv. prémii, ze které si zemědělci sami organizují projekty pro rozvoj své komunity
FAIR TRADE ručí za:
dodržování minimálních pracovních standardů Mezinárodní organizace práce (ILO)
základní zdravotní a sociální zabezpečení
zákaz dětské a nucené práce
šetrné výrobní a zemědělské postupy
ekologické zemědělství
FAIR TRADE umožňuje spotřebitelům
získat ty nejkvalitnější (většinou BIO) výrobky s garancí původu
získat dobrý pocit konzumací eticky vyrobených potravin
podpořit svým nákupem nejchudší obyvatele naší planety
Cíle spravedlivého obchodu
Zlepšit životní podmínky v rozvojových zemích zkvalitněním jejich přístupu na trhy, posílením organizací prvovýrobců, vykupováním za lepší ceny a dlouhodobou kontinuitou v obchodním partnerství.
Podporovat příležitosti rozvoje znevýhodněných producentů, zvláště žen a tradičních národů, a chránit děti před zneužíváním v pracovním procesu.
Zvyšovat uvědomění mezi spotřebiteli o negativním dopadu mezinárodního obchodu na producenty tak, aby mohli využívat svou kupní sílu pozitivněji.
Vytvořit ukázkový model obchodního partnerství skrze dialog, transparentnost a vzájemný respekt.
Vést kampaně za změny v pravidlech a praktikách konvenčního mezinárodního obchodu.
Chránit lidská práva propagací sociální spravedlnosti, ochrany životního prostředí a ekonomické jistoty.